torsdag den 25. februar 2010

Et par anbefallinger i farten

Jeg synes lige jeg ville smide et par anbefalinger i nakken på jer! Der er simpelthen kommet så mange nye fantastiske udgivelser i de seneste par uger. Jeg nævner i flæng: Kasper Bjørke "Standing On Top Of Utopia", Efterklang "Magic Chairs", Massive Attack "Heligoland", Sade "Soldier Of Love", Charlotte Gainsbourg "IRM" osv osv osv..
Kasper Bjørkes nyeste udspil har jeg haft kæmpe forventninger til, eftersom jeg faldt pladask for singlerne "Young Again" og "Efficient Machine". Pladen er stærk og gennemført lækker! Den kan jeg virkelig anbefale til alle som elsker danseglad og hård elektro!


Massive Attack's Heligoland overraskede mig virkelig og vokser på mig for hver gang jeg hører den. Især nummeret "Girl I Love You" er så suveræn, dyster og Horace Andy's vokal er både svimlende og fængslende!



Jeg faldt over dette remix af nummeret på Youtube af She Is Danger. Tjek den ud - Videoen er sat sammen forskellige filmklip med Catwoman! http://www.youtube.com/watch?v=YfXKdOxjm_Q

Ingen kommentarer:

Send en kommentar