onsdag den 24. februar 2010

Første Indlæg

Så fik jeg endelig oprettet den Blog, som jeg så længe har haft planer om! She's A MotherBlogger er primært en musikblog, hvor jeg vil anbefale og anmelde plader (nye som gamle), koncerter, musik-blogs/hjemmesider osv. Dog vil film, scenekunst, bøger, rejser, diverse oplevelser og tilføjelser også flittigt blive bragt på banen.
Til hverdag arbejder jeg i en butik hvor jeg sælger musik og film, så jeg har en force i og med at jeg bliver fodret med viden hver dag. Derfor har jeg mulighed for at anmelde de nyeste plader og film.
Jeg har førhen blogget på Fashionabletrend (fashionabletrend.blogspot.com - tjek den ud!), men det løb desværre lidt ud i sandet. Siden da har venner og bekendte opfordret mig til at starte mit bloggeri op igen, og min lyst til at blogge har vokset sig større og større. Så nu skulle det ske!

Hvis I følger med hér på She's A MotherBlogger, vil jeg også holde jer orienteret om hvad jeg selv går og laver af musik! Jeg synger i bandet Kin Knows Kin og det elektroniske projekt My Beautiful Machine. Så hér vil jeg holde jer opdateret med nyheder om bl.a. kommende Myspace-sider, koncerter osv.

Jeg glæder mig til at komme i gang, og håber selvfølgelig at I vil nyde at følge med!

2 kommentarer:

  1. Velkommen, siger jeg blot:-) Glæder mig til at få lidt inspiration. Har selv lige fundet The Black Keys, very nice...

    ses

    SvarSlet
  2. Oh thanks! Dejlig varm velkomst! Jamen jeg er da glad for at du gider læse med :) Håber du kan bruge det til noget. Jeg vidste ikke at du også havde en Blog! Har lige meldt mig som fast læser! Læks!

    SvarSlet