mandag den 22. marts 2010

Kin Knows Kin



Så fik vores band endelig en myspace-side stablet på benene! Så hvis man er interesseret i at høre hvad jeg selv går og laver af musik, kan det høres på http://www.myspace.com/kinknowskin! numrene er dog ikke helt færdig-producerede..

Desuden har jeg et elektronisk sideprojekt og vi skal i studiet i næste måned, så der kommer også snart en myspace-side, samt kommende koncerter forhåbentlig, som jeg selvfølgelig vil gøre opmærksom på til den tid.

Foråret er på vej - Mmm..

2 kommentarer:

  1. Lækkert muzak, dejligt at høre at der sker fabelagtige ting:-)

    Vi holder snart SS-koncert i kollektivet (Maj d. 8) vist nok!

    Der er også et sommermusik/festival i kollektivet (august d. 20-22, vist nok), hvor jeg håber i gerne vil spille - det bliver live fest i haven med en masse bands vi kender!

    SvarSlet
  2. Tusind tak Thomas :)
    Fedt at høre at I skal spille i kolleren! Det er jo altid en fest! Det glæder jeg mig til! Det er dagen efter jeg skal spille på Rytmisk Center, så det bliver en god weekend!

    Helt sikkert! Det vil vi da rigtig gerne! Selvom det er lidt ude i fremtiden hehe.. Men det lyder super fedt!

    SvarSlet